Sydsvenska Volleybollförbundet

Årsmöte 2024

Årmötet 2024 kommer att äga rum i Växjö lördagen 25 maj.

Sydsvenska Volleybollförbundets årsmöte äger rum i Växjö lördagen 25 maj 2024. I samband med årsmötet kommer även ett planeringsmöte inför kommande säsong att genomföras. Förhoppningsvis kan vi även kunna bjuda in till en givande föreläsning eller workshop mellan årsmötet och planeringsmötet.

Årsmöte
Alla föreningar i Sydsvenska Volleybollförbundet uppmanas att anmäla ett ombud till årsmötet. Ombud som även deltar på planeringskonferensen kommer att bjudas på lunch under dagen. Åhörare får gärna delta på lunchen till självkostnadspris.

Föreläsare/Workshop
Mer information kommer.

Planeringsmöte
Inför planeringsmötet, som kommer ta upp både barn- och ungdomssammandragen och Sydsvenskan, kommer styrelsen ta fram ett förslag för säsongens tävlingar. Det skickas även ut en enkät till alla föreningar för att inventera ungdomsverksamheten i distriktet. Det är viktigt att föreningarna deltar på mötet för att kunna komma med synpunkter och/eller önskemål om helger då man vill arrangera sammandrag. Det är också ett tillfälle att diskutera serierna och verksamheterna generellt. Deltagare på planeringsmötet som inte är med på årsmötet får gärna delta på lunchen till självkostnadspris.

Vi önskar självklart att så många föreningar som möjligt kan närvara och anmälan sker senast 5/5 via länken:

Anmälan årsmöte och/eller planeringsmöte 2024 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.